-پست تامل برانگیز حسین قدیانی

اگر مرا به عنوان چوپان خود انتخاب کنید، ظرف ۱۰۰ روز، معادل وزن پشم شما، برای‌ بره‌های‌تان طلا می‌خرم!
به گزارش «قوچ‌نیوز» حسین قدیانی ضمن بیان جمله‌ی بالا، تصریح کرد: «مشکل پشگل گوسفندان را بواسطه‌ی مذاکره با گرگ و امضای توافق «خرجام» مرتفع خواهم کرد!» وی که در جمع شماری از گوسفندهای شمال‌غرب کشور سخن می‌گفت، گوسفند را «سلطان جنگل» خواند و افزود: «اگر من چوپان شما شوم، شیر، پشم‌تان را هم نمی‌تواند بخورد!»
قدیانی در فراز دیگری از اراجیف خود، مشکل کمبود علف گوسفندان را ناشی از مدیریت غلط چوپان‌های قبلی دانست و از ذکر توضیح بیش‌تر در این‌باره خودداری کرد! وی که نمی‌خواست نامش فاش شود، ادامه داد: «اگر من را به‌عنوان چوپان انتخاب نکنید، خبر دارم که گرگ‌ها به آغل شما حمله‌ور خواهند شد!»
حسین قدیانی در بخش سوم چرت‌ و پرت‌های خود «خرجام» را عامل اصلی تأمین امنیت گله‌ها خواند و با انتقاد از نشان‌دادن عصای چوپان قبلی، خاطرنشان کرد: «معلوم است با این کارها، گرگ علیه امنیت ما رم می‌کند!» وی گفت: «هر وقت من از «خرجام» حرف می‌زنم، بعضی چوپان‌ها می‌لرزند! خب به جهنم! بروند جایی که چیز باشد، نلرزند!»
قدیانی در فراز آخر سخنان خود، ضمن دعوت همه‌ی چوپان‌ها به حفظ وحدت و رعایت اخلاق چوپانی، مدعی شد: «گوسفندان در دوره‌ی مدیریت من خواهند توانست به مدارج بالای علمی و مناصب مهم سیاسی دست‌یابند!» وی گفت: «نباید به خاطر ۴ تا رأی، از گوسفندان جناب جابر بن عبدالله انصاری، استفاده‌ی جناحی کنیم! لااقل گوسفندهای اویس قرنی و جابر را برای این ملت نگه داریم!»
لازم به ذکر است، مشروح این دیدار، تا ساعاتی دیگر در «قوچ‌نیوز» خواهد آمد!